Vyhledávejte ve více než 739 ks repasovaných motorech

Například: Škoda Fabia 1.9 nebo kódem motoru: ATD

Pozor na mizející motorový olej

Snižující se hladina motorového oleje bez zjevných příčin je pro motoristy výstrahou. Při zpozorování nadměrné spotřeby oleje moc neváhejte a skočte na kontrolu do autoservisu. Budete-li tento problém ignorovat, může dojít k zadření motoru. Oprava zadřeného motoru je časově a finančně náročná. Prevence je vždy levnější než odstraňování následků. Příčiny spotřeby motorového oleje a řešení … číst více..

Opravy poruch bloku motoru

Rozsvícená kontrolka motoru a jeho poruchy nemusí znamenat pro motor fatální konec. Některé poruchy jsou jen banální a jiné lze vyřešit výměnou části motoru. Repasované součástky do motoru lze sehnat za poměrně slušné peníze a chytrý servisák si poradí s jejich výměnou nebo opravou motoru pomocí speciálních strojů. Co čeká váš motor při opravě? Motor … číst více..

Vyplatí se opravit zadřený motor?

Každý zkušený motorista ví, že hladinu motorového oleje je nutno pravidelně kontrolovat. Zanedbání této kontroly vede k zadření motoru, jehož jednotlivé komponenty nejsou dostatečně promazány. K zadření dochází také z důvodu absence chladicí kapaliny, což způsobí přehřátí motoru. Zadřený motor není sice tragédie, ale jeho oprava je finančně náročná. Projevy zadřeného motoru Zadřený motor se … číst více..

Kouří vám pod kapotou? Důvodem je přehřátý motor

Při pohledu na odstavený vůz na krajnici, kterému zpod kapoty kouří, se jistě přežehnáte. Kouř z motoru nevěstí nic dobrého pro automobil a ani pro vaši peněženku. Důvodem kouření bývá většinou přehřátý motor. Víte, proč k přehřátí motoru dochází a zda se tomuto stavu dá předejít? Příčiny přehřátí motoru Sledujete kontrolky na palubní desce vozidla? … číst více..

Co všechno shrnuje výměna motoru

Blok motoru se může porušit z více příčin. Nejčastěji dochází k zadření nebo přehřátí motoru, což vede ke zničení součástek nebo dokonce k prasknutí bloku motoru. Samozřejmě, že kontrolka motoru může indikovat i méně závažné poruchy než nízkou hladinu oleje nebo natankování nekvalitního paliva. V momentě, kdy se rozsvítí kontrolka motoru a výkon vozidla se … číst více..

5 základních kroků při opravách motoru

Zadření nebo přehřátí motoru znamená téměř jistou návštěvu servisu, kde motor dostanou spátky do kondice. Někdy stačí pár komponentů vybrousit a jindy je nutné je vyměnit. Velmi poškozený motor lze vyměnit za zcela nový. Podle rozsahu poškození motoru doprovázejí jeho opravy mnohé kroky. Nejčastěji se jedná o těchto 5 technik opravy motoru. Diagnostika a rozebrání … číst více..

Postup zabíhání motoru

Tenhle článek informuje, jak zabíhat repasované motory, který doporučuje renomovaný výrobce pístů KOLBENSCHMIDT. Jaké chyby můžeme udělat při zabíhání motoru? Může po namontování motor na volnoběžných otáčkách běžet několik hodin? Jaké poškození mohou vzniknout? Mnoho autoservisů a majitelů repasovaných motorů používá nesprávný způsob zabíhání repasovaného motoru. Po montáži nechají běžet motor několik hodin na volnoběžných … číst více..

Generální oprava motoru

Generální oprava motoru nebo prostě generálka motoru (dále jen GO motoru), je komplexní oprava, při níž vám servisní pracoviště rozloží motor do poslední součástky, všechny komponenty důkladně zkontroluje, opraví, v případě potřeby i vymění a následně znovu složí do původního stavu. Po takto náročné „operaci“ by měl motor se stovkami tisíc najetých kilometrů opět funkčně … číst více..